lørdag 9. mai 2009

Lista fyr



Så ble lørdagsturen avsluttet med en runde omkring Lista Fyr ,nå var jeg så gal at jeg tok turen oppi fyret det er mange
år siden jeg har vært på toppen ,jeg har høydeskrekk og kom meg på toppen gikk runden og da gikk det plutselig opp
for meg hvor høyt det var ned ,så jeg rygget forsiktig tilbake til døren ,det virket som en mil tilbake igjen ,
målet var å ta bilde av fyrvokteren som går igjen i Lista Fyr ,men jeg tror akkurat da hadde jeg nok med meg selv.
glad for å være nede igjen ,pustet ut og lovde meg selv at jeg ikke skal opp der før jeg er 90 år iallefall ;O)
så var vi innom den nye butikken Joker i Borshavn som var blitt kjempeflott og tok lørdagshandelen.
Tusta min venninne fra søgne oppdaget plutselig at hun hadde glemt mobilen på toalettet på Lista fyr og gusjelov ,der var den på
gulvet da vi kom tilbake igjen.
Alle bildene kan sees på bildegalleriet mitt.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar