søndag 5. juli 2009

Ferie




Den siste uken har jeg hatt ferie hurra ,det tar på egentlig
man skal jo egentlig gjøre alt og ingenting på samme tid,
joda jeg har badet endel hvis noen lurer ,sjøen har blitt varm og god
strandliv har det blitt endel av ,har fått en stor kjærlighet for maneter i sommer
av en eller annen grunn ,jeg var innom Selvaagparken og tok noen bilder ,da flommet
jeg over av ideer jeg gleder meg til det blir grønt å fint der.
Jeg har lest ett par bøker ,den ene gjorde veldig sterkt inntrykk den heter Gutten i den stripete
pysjamas ,og handler om en gutt som er i konsentrasjonsleir og en gutt som er sønn
av Gestapo som møtes med gjerdet og utvikler ett sterkt vennskap.
Nå håper jeg at jeg i uken som kommer at været holder seg ,så jeg får
tatt noen kitebilder.
god sommer videre folkens.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar