mandag 29. juni 2009

American Festival Last weekend in June





Ja så var American Festival over for i år også ,en vellykket begivenhet noe helt utenom
det vanlige ,noe jeg liker iallefall og jeg er ganske kresen.
Kjell Elvis imponerte meg sterkt som vanlig og han er en drøm når det gjelder
å posere på scenen å lage show.
Det var kanskje enda gøyere i år en ifjor så nå er det bare å glede seg til neste år ,
Forrige uke var jeg ute i bårogarden for å ta noen bilder igjen, jeg måtte ha med meg når
rosene blomstret rundt det sjarmerende nydelige huset der ,det var noe jeg hadde gledet meg
til lenge .
Så prøvde jeg å melde meg på årets fotobegivenhet på Flyplassen først trodde jeg det kostet
500 kr men da jeg fikk prisen siden jeg ikke var medlem i fotolauget fikk jeg fnatt ,herregud
tenkte jeg rundt 4000,-kr for en amatør ,det viser vel at de ikke ønsker at amatører skal komme
eller er det bare for de med penger denne hobbyen min. ?

jeg betaler iallefall ikke 4000.-kr for 3 dager uten overnatting på flyplassen.
det var synd for dette var noe jeg virkelig hadde gledet meg til.
Men da vil jeg heller bruke pengene på nytt utstyr ,og bruke de fantastiske fotografene jeg har som
venner på facebook når det gjelder råd og tips.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar