onsdag 3. juni 2009

Linken til Bildegalleriet mitt er over bildet.



Ja så er det alt onsdag ,sist søndag kom jeg hjem fra Rhodos ,der jeg hadde en nydelig
husmorferie sammen med Miram ,vi fikk alt utav den turen sol hver dag ,musikk og opplevelser om
ettermiddagen ,båttur til Lindos ,busstur en annen dag til Lindos denne sjarmerende hvite byen ,med den nydelige
stranden og Hellas eldste bosetning og Akropolis på toppen.
Det ble mye herlig gresk musikk greske retter og Rhodos var fylt til randen med vennlige og hyggelige mennesker ,
jeg skal tilbake dit snarest mulig.
Så var det å komme seg hjem igjen ,hadde andregradsforbrenning på føttene ,nattevakten på arbeid ble en smertefull
opplevelse ,men de hyggelige beboerene på Listaheimen var så glad for å se meg igjen at det overskygget alt annet.
hvis du vil se alle bildene mine fra turen kan du sjekke bildegalleriet mitt.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar